آرایشی و زیبایی

خرید لوازم آرایشی اصل در اینستاگرام

لوازم آرایشی اصل در اینستاگرام

خرید لوازم آرایشی اصل در اینستاگرام

خرید لوازم آرایشی اصل همیشه یک موضوع جذاب و دوست‌داشتنی برای خانم ها و دختران است. اما ما در حال حاضر برای یک آرایش ساده به رژ لب نیاز داریم. پس نمی شود بگوییم که خرید لوازم آرایشی فقط مربوط به زمانی است، عروسی یا مهمانی دعوت هستیم. بسیاری از خانم ها، دختران برای بیرون رفتن ها ساده هم نیاز به آرایش دارند.
اما آیا در مورد خرید لوازم آرایشی اصل از اینستاگرام اطلاعات کافی و لازم را دارید؟ همانطور که خود می‌دانید و آگاه هستید همیشه خرید اینترنتی محصولات آرایشی می‌تواند با تخفیف قابل توجهی همراه باشید. معمولا افرادی که دارای این نوع کسب ‌و‌کار هستند و فروشگاه‌های لوازم آرایشی اصل دارند برای پر کردن مغازه‌ی خود باید به صورت عمده خرید کنند. در اینصورت است که تخفیف قابل توجهی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرند.

لوازم آرایشی اصل در اینستاگرام

انواع لوازم آرایشی اصل

یکی از محصولاتی که نه مدل های عکاسی، عروس خانم ها و سالن های آرایشی بلکه ما هم در بسیاری از مواقع به آن‌ها نیاز خواهیم داشت لوازم آرایشی اصل است. خانم ها، دختران و مدل های عکاسی برای نوشتن نیاز به محصولات آرایشی خواهند داشت. البته محصولاتی که در بخش‌های مختلف استفاده می‌شود، با هم تفاوت بسیاری دارند.
محصولات آرایشی مورد نیاز در سالن های آرایشی عبارتند از: کرم پودر، رژ گونه، فیکساتور، پالت سایه، پالت رژ، پنکیک، براش، پد، مژه مصنوعی، ریمل ابرو، سایه ابرو، کانتور، انواع هایلایتر و…

اما در فروشگاه های لوازم آرایشی مورد نیاز مشتریان عبارتند از: کرم، کرم پودر، ضد آفتاب، تثبیت کننده آرایش، رژ، رژلب، رژ گونه و … لیست لوازم آرایشی مورد نیاز فروشگاه را در مطلبی جداگانه شرح داده ایم.

لوازم آرایشی اصل

مزایا داشتن پیج اینستاگرامی لوازم آرایشی

هر بیزنسی یا کسب و کاری با توجه به نوع محصولاتی که دارد با ویژگی های خوب و بد بسیاری همراه است. آگاهی از این ویژگی ها می‌تواند به فروش بهتر و بیشتر محصولات کمک کند. در ادامه با ویژگی های این شغل آشنا خواهید شد:

مزایا راه‌اندازی پیج اینستاگرامی لوازم آرایشی

  • داشتن تنوع بالایی از محصولات
  • بازاریابی با ارائه کد تخفیف های مناسبتی
  • نداشتن اجاره مغازه، مالیات مغازه ،پول پیش و اجاره مغازه و…

اینستاگرام لوازم آرایشی اصل

معایب راه‌اندازی پیج اینستاگرامی لوازم آرایشی

  • سخت پیدا کردن یک پیج معتبر برای خرید لوازم آرایشی اصل
  • عدم امکان پرداخت در محل

نحوه خرید از پیج اینستاگرامی لوازم آرایشی

ابتدا باید یک پیج معتبر برای خرید محصولات خود انتخاب کنید. اگر پیج اینستاگرام وب‌سایت فروشگاهی داشته باشد، شما نسبت به آن پیج تقریبا مطمئن خواهید بود. الان زمان آن است، هر آنچه نیاز دارید انتخاب کنید و در دایرکت پیام دهید. بعد از ثبت سفارش سعی کنید شماره تماس فروشنده یا پشتیبانی پیج را بگیرید، که در صورت دیرکرد یا عدم ارسال سفارش‌تان نسبت به ارسال آن آگاه شوید.

آیا خرید از پیج اینستاگرامی لوازم آرایشی ارزان‌تر است؟

خرید و فروش لوازم آرایشی در پیج های اینستاگرامی به هیچ عنوان نمی‌تواند تضمین  کننده ارزان بودن آن باشد. در بسیاری از موارد دیده شده که قیمت فروش لوازم آرایشی در فروشگاه‌های سطح شهر یا سایت زیباروی بسیار کمتر از فروشگاه‌های اینستاگرامی است. ارزان بودن لوازم آرایشی اصل به نوع و کیفیت آن بستگی دارد. در حال حاضر لوازم آرایشی اصل برندهای خارجی در مقایسه با برندهای ایرانی  بسیار گران‌تر هستند. این موضوع می‌تواند دلیلی برای کیفیت بالای این محصولات باشد.
معمولا پیج‌های اینستاگرامی که فروشنده لوازم آرایشی اصل هستند در مناسبت‌ها و اعیاد مختلف، تخفیف جزئی را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. خرید در این روزها می‌تواند تاثیر بسیاری روی هزینه نهایی داشته باشد.

آیا زمان خرید یا فروش لوازم آرایشی در اینستا، می‌تواند در هزینه نهایی تاثیر گذار باشد؟

معمولا در نزدیکی شروع سال جدید، قیمت لوازم آرایشی اصل و دیگر ملزومات مورد نیاز سالن های آرایشی افزایش پیدا خواهد کرد. البته این افزایش قیمت خیلی چشمگیر نیست، اما در خرید کلی خود را نشان می دهد و در خرید جزئی چند قلم جنس خیلی زیاد محسوس نیست.
پس اگر قصد خرید لوازم آرایشی برای مهمانی یا مراسم و جشن های نوروزی را دارید. بهتر است یک تا دو ماه قبل از شروع سال جدید نوروزی این کار را انجام دهید. به این ترتیب با قیمت بسیاری مناسب‌تری می‌توانید لوازم آرایشی خود را مهیا کنید.

خرید لوازم آرایشی اصل

در خرید لوازم آرایشی از اینستا باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

خرید و فروش لوازم آرایشی در اینستاگرام یکی از جدید‌ترین متد های روز بازاریابی و فروش برای صاحبان این صنف است. این روز ها با توجه تغییراتی که در سبک زندگی مردم ایجاد شده است. بسیاری از فروشگاه ها و کسب و کار ها به سمت فروش اینترنتی و آنلاین روی آورده اند. خیلی از مردم ترجیح میدهند خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. البته فقط این موضوع نیست، علاوه بر اینکه تنوع لوازم آرایشی بسیاری را در اختیار فرد قرار می‌دهد، می‌تواند بدون هیچ ترافیکی هرآنچه می‌خواهد را در کمترین زمان مشاهده، مقایسه و خریداری کند. فضای مجازی یک فضای گسترده و باز است. امکان وقوع کلاهبرداری، هک کارت و حساب بانکی و.. از مهم‌ترین خطرات هستند که وجود دارد. برای جلوگیری از چنین حوادثی باید در مورد با فروش لوازم آرایشی اصل در اینترنت آگاه باشید.

اینستاگرام لوازم آرایشی لاکچری

  • از هر پیجی خرید خود را انجام ندهید، پیج معتبر داخل فروشگاه اینستاگرام باید یک شماره تماس و راه‌های ارتباطی و آدرس فروشگاه داشته باشد.
  • قبل از پرداخت وجه بهتر است تمام نکات مربوط به اعتبار آن فروشگاه یا پیج را تست کنید.
  • قبل از نهایی کردن وثبت، سفارش حتما خرید خودتان را چک کنید.
  • درنهایت پس از رعایت تمام موارد فوق وجه مورد نظر را پرداخت نمایید.
  • اینستاگرام لوازم آرایشی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *