آرایشی و زیبایی

قیمت روز لوازم آرایشی اصل عمده + دانلود لیست قیمت 1400

لوازم آرایشی اصل

لیست قیمت روز لوازم آرایشی عمده

در صنعت لوازم آرایشی اصل به علت تنوع بالای محصولات و تفاوت قیمت‌ها، آگاهی‌بخشی به مشتریان و نیازسنجی از کالاهای پرکاربرد مصرفی آن‌ها می‌تواند گامی بزرگ در راستای تسهیل فرایند خرید لوازم آرایشی عمده باشد. برای رسیدن به این مقصود پخشی های لوازم آرایشی اصل، کاتالوگ‌ ی از لیست محصولات مورد نیاز برای فروشگاه لوازم آرایشی و قیمت‌های جدید و به روز لوازم آرایشی عمده‌ تهیه می‌کنند و در دسترس مشتریان قرار می دهند. در خرید اینترنتی، این کاتالوگ‌ها به‌راحتی و با چند کلیک ساده در دسترس مشتریان قرار گرفته و فرآیند به‌روز شدنشان هم سرعت بیشتری دارد.

لوازم آرایشی برند

چگونه از قیمت روز لوازم آرایشی عمده مطلع شویم؟

معمولا قیمت روز لوازم آرایشی عمده چند وقت یک‌بار به‌روز می‌شود. این تغییرات می‌تواند شامل کاهش یا افزایش قیمت و یا تخفیف‌های در نظرگرفته‌شده برای لوازم آرایشی عمده باشد. خرید اینترنتی از سایت‌هایی که به طور تخصصی به عرضه‌ی لوازم آرایشی اصل عمده می‌پردازند به مشتریان و صاحبان مغازه‌های لوازم آرایشی کمک می‌کند با سرعت بالا و کم‌ترین هزینه تمام تنوع محصولات لوازم آرایشی اصلی را پیش رو داشته و با آگاهی از قیمت‌های روز و امکان تطبیق و مقایسه‌ی قیمت‌ها بهترین خرید ممکن را انجام دهند.

چگونه لیست قیمت عمده لوازم آرایشی را تهیه کنیم؟

لوازم آرایشی صنعتی‌ست با ظرفیت‌های تولیدی بالا و به همین جهت تنوع محصولات در آن بسیار است. این تنوع بسیار زیاد باعث می‌شود خرید لوازم آرایشی عمده به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان مغازه‌های لوازم آرایشی اصلی تبدیل شود.

سایت‌های اینترنتی فروش لوازم آرایشی عمده با در دسترس قرار دادن لیست قیمت عمده لوازم آرایشی در صدد ارائه‌ی قیمت‌های روز و مناسب، جهت تسهیل فرآیند خرید و فروش لوازم آرایشی هستند.

 

مطالعه بیشتر: از کجا لوازم آرایشی عمده بخریم؟

مینی سافت گلام پالت سایه

لیست کامل لوازم آرایشی شامل چه مواردی می‌شود؟

در دست داشتن لیست کامل لوازم آرایشی به مشتریان به خصوص صاحبان مغازه‌های لوازم آرایشی این امکان را می‌دهد که از هیچ‌گونه اقلام مورد استفاده‌ی مشتریانشان غافل نمانند و بتوانند قیمت تمام محصولات را به صورت یکجا مشاهده کنند. در ادامه لیستی کامل از انواع لوازم آرایشی با دسته‌بندی‌های مشخص ارائه خواهیم داد.

لوازم آرایش صورت

لوازم آرایشی صورت به محصولاتی گفته می‌شود، همچون کرم پودر، رژگونه و کرم ضد آفتاب اصلی ترین ابزار آرایش صورت هستند.

پرایمر صورت

پرایمر؛ یکی از محصولات آرایشی مربوط به صورت است. بعد از آرایش، با استفاده از این محصول اطمینان پیدا می کنید آریش تان ماندگاری بالایی دارد. برای کسانی که پوست چرب تا مختلطی دارد بهترین گزینه است.

کانسیلر صورت و چشم

نوعی از لوازم آرایشی است که برای پوشاندن لک ها و تیرگی ها به کار می رود. کانسیلر پوشش بهتری نسبت به کرم پودر ایجاد می کند. همچنین غلیظ تر از کرم پودر است.

کانسیلرها به دو دسته ی کانسیلر چشم و صورت طبقه بندی می شود.

کرم‌پودر

کرم پودر، پر استفاده ترین محصول آرایشی که در همه نقاط صورت استفاده می شود. برای رنگ پوست یا رنگی دلخواه تهیه می شود. در دو نوع مایع و کرم تولید شده است. تفاوت کرم پودرها در میزان پوشش دهی است.

پنکیک

پنکیک یکی از انواع محصولات آرایشی است که برای ایجاد پوشش و کاور و همچنین ایجاد یک جلوه مات استفاده میشود.

رژ گونه

نوعی از محصول لوازم آرایشی جهت زیبا کردن گونه‌ استفاده می‌شود. رژ گونه در برجسته‌تر نشان دادن استخوان گونه نقش دارد. همچنین شادابی و جوانی را در چهره نمایان می کند.

کانتور صورت

کانتور نوعی لوازم آرایشی صورت است. جهت تعریف و تغییر صورت به کار می‌رود. در کانتور رنگ‌های تیره‌تر برای عمق هستند و رنگ‌های روشن‌تر برای برجسته نشان دادن استفاده می شود.

هایلایتر

نوعی لوازم آرایش صورت است که برای ایجاد درخشش به کار می رود. ممکن است شما بخواهید توجه قابل توجهی را به بخشی از صورت تان جلب کنید. برای این کار کافی است از هایلایتر کمک بگیرید.

برنزه کننده

پوست برنزه در سال های اخیر محبوبیت بالایی پیدا کرده است. به جای استفاده از روش های مضرر برنزه کردن کافی است از پودر برنزه استفاده کنید.

فیکساتور آرایشی

این نوع لوازم آرایشی برای تثبیت آرایش و افزایش ماندگاری به کار می رود.

آرایش چشم

یکی از سخت ترین و پرچالش ترین بخش های آرایش، آرایش چشم است. گستره لوازم آرایش چشم بسیار زیاد است. خط چشم، ریمل، پرایمر و …. همگی جزء لوازم آرایش چشم است.

بهترین مارک پنکیک برای پوست خشک

بهترین مارک پنکیک برای پوست خشک

پرایمر چشم

لوازم آرایشی است، به ماندگاری آرایش چش کمک می کند. پرایمر چشم سبب پر رنگ شدن سایه چشم می شود.

خط و مداد چشم

مداد چشم و خط چشم برای حالت دادن و فرم دادن استفاده می شود.

ریمل

پر استفاده ترین لوازم آرایشی است. برای حجم دادن، تیره نشان دادن و بلندتر کردن مژه استفاده می شود.

فرمژه

شاید بتوان گفت فرمژه ابزار آرایشی است. اما این ابزار نوعی لوازم آرایشی است.

مژه مصنوعی

برای تیره تر کردن، بلندتر کردن وزیبارتر کردن مژه ها که با استفاده از چسب مژه مصنوعی انجام میشود.

واکس ابرو، ژل ابرو،  سایه‌ی ابرو

از هر سه این لوازم آرایشی برای زیباتر کردن ابرو استفاده می شود.

آرایش لب

لب، این عضو کوچک صورت تاثیر بسیار زیادی در زیبا نشان دادن چهره دارد. یکی از اصلی ترین قسمت های آرایش، آرایش لب است. زیبایی و جذابیت لب بسیار بالا است. خیلی از خانم ها ترجیح می دهند فقط آرایش لب را انجام دهند. لوازم آرایش لب بسیار متنوع است. در این قسمت از مقاله میخواهیم تمام لوازم آرایشی اصل که برای لب است را با شما آشنا کنیم.

رژ لب

رژلب، پراستفاده ترین و زیباترین لوازم آرایشی لب هست. انواع متفاوتی رژلب از رنگبندی تا مات و براق و تفاوت ماندگاری در فروشگاه ها وجود دارد.

برق لب

نوعی لوازم آرایش که برای درخشندگی، حجم دهندگی و رنگ دانه ای که دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

خط / مداد لب، مداد لب ضد آب کوزارت، حجم دهنده‌ی لب

انواعی از لوازم آرایشی لب هستند که  برای آرایش لب از جمله جلوه های عمق و حجم دهندگی استفاده می شوند. لازم به ذکر است که برخی از این مواد ماندگاری بالایی ندارند.

بالم / بوم لب

برای ترک و خشکی لب ها استفاده می شود. کسانی که در اثر سرما خشکی پوست لب شان آسیب می بیند. از این ابزار استفاده می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *