آرایشی و زیبایی

معرفی بهترین کانسیلر ها برای کسانی که به پوست خود اهمیت می دهند

بهترین کانسیلر

معرفی بهترین کانسیلر ها

در این زمانه که همگان به دنبال راهکار هایی برای زیبایی و شاداب تر شدن ظاهرشان می گردند. استفاده از بهترین کانسیلر های اورجینال یکی از هوشمندانه ترین ترفند هایی است که برای رسیدن به پوستی جوان به کار می آیند.

کانسیلر ها محصولات ارزشمندی هستند. از کانسیلر ها برای پوشاندن لک ها، رفع حلقه های تیره زیر چشم و یا یکپارچه کردن رنگ پوست طراحی گردیده اند. کانسیلرهای خوب می توانند قواعد بازی را به آسانی تغییر دهند تا مدت زمان کمتری را در مقابل آیینه ها سپری کنیم.

کانسیلر چیست و چه کاربردی دارد

بسیاری از میکآپ آرتیست ها توصیه می کنند که فوندانسیون ها (لوازم زیرسازی پوست) را کنار بگذاریم. از یک کانسیلر با کیفیت برای پوشاندن نواحی از صورت رگ قرمز دارند. لکه ها و یا هرجایی که نیاز به روشن شدن دارد استفاده کنیم.

برای آشنایی با بهترین کانسیلر های دنیا از معتبر ترین برند ها تا انتهای مقاله با زیباروی (فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی اورجینال) همراه باشید.

انواع کانسیلر

البته مناسبت های مختلف (بدون احتساب انواع مختلف پوست) نیاز به کانسیلر های متفاوتی دارند. کانسیلر های زیادی در بازار وجود دارد. برای انتخاب کانسیلر مناسب باید کمی حوصله به خرج بدهید.

مثلا کسانی که می خواهد لکه ها و تیرگی ها را بپوشانند، باید به دنبال کانسیلر هایی با فرمولاسیون حاوی اسید سالسیلیک بگردند تا کانسیلر منافذ مسدود گردیده پوستشان را دوباره به حالت اول برگرداند.

استفاده از کانسیلر برای صورت

در حالی که افراد بالغ و پا به سن گذاشته، به دنبال کانسیلر هایی با فرمولاسیون ظریف و شفاف باشند. تا خطوط ریز پوستتشان را نمایان نکند، اما در عوض درخشش را برای صورتشان به ارمغان بیاورد.

به هر حال از یک کانسیلر باکیفیت انتظار میرود حالتی انعطاف پذیر و الاستیک داشته باشد، به طور یکنواخت بر روی پوست ذوب شود و پوششی شفاف و یکپارچه به وجود بیاورد.

پیشنهاد زیباروی جهت مطالعه بیشتر : “معرفی بهترین های پالت سایه چشم در ایران و دنیا سال 2022

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش دانش تولیدکنندگان لوازم آرایشی، فرمولاسیون استفاده شده در کانسیلر ها پس از کش و قوس فراوان به پایداری نسبی رسیده است. دیگر باعث بروز التهابات پوستی نمی گردند، به ندرت بر روی پوست ته نشین می شوند و حالت کیکی ایجاد نمی کنند.

اما باید به این نکته توجه داشته باشید که متد های استفاده محصولات زیبایی و بکار بردن ابزار های مختلف کمک آرایشی، نقش مهمی در تاثیر گذاری لوازم آرایشی ایفا می کنند.

انواع کانسیلر

اهمییت بهترین کانسیلر ها در آرایش

بسیاری از میکآپ آرتیست ها بر این باورند که به کار بردن کانسیلر ها با نوک انگشتان تاثیر مثبتی در آرایش صورت دارد. زیرا گرمای انگشتان به ذوب شدن محصول بر روی پوست کمک می کند و علاوه بر راحت تر کردن اعمال کانسیلر، باعث می شوند تا آرایشی نامحسوس داشته باشید.

کسانی که قلم مو ها را به انگشتان ترجیح می دهند، بایستی برای انتخاب قلم موی مناسب از آرایشگران و آرتیست ها مشاوره بگیرند. آنان پس از آزمون و خطا وکسب تجربیات فراوان دانند که کدامین قلم مو ها بهترین انتخاب برای صاف کردن کانسیلر ها بر روی پوست هستند.

کانسیلر دور چشم

بهترین کانسیلر ها در دنیا

وقتی که مناسب ترین کانسیلر برای پوست خود را پیدا کردید، با خیال راحت می توانید به دنبال حس خلاقیت خود بروید و با آرایش های جدید و منحصر به فرد خودتان، دیگران را مسحور زیبایی و شادابی پوستتان کنید.

در این مقاله از سایت زیباروی با معرفی محبوب ترین کانسیلر های بازار جهانی، به شما در انتخاب بهترین کانسیلر کمک می کنیم.

پیشنهاد زیباروی جهت مطالعه بیشتر: “معرفی بهترین کرم پودر ها از نظر متخصصین پوست

کانسیلر دور چشم

بهترین کانسیلر اربوریان (Erborian BB Eye Touche Parafit)

کانسیلر اربوریان بی بی حاوی عصاره ی گیاه خرفه، یک آنتی اکسیدان قوی است و با اثر فوق العاده ای که از خود بجای میگذارد. مانند یک کرِم دور چشم، تیرگی های زیر چشم را پنهان می کند.

روش استفاده از کانسیلر برای دور چشمقیمت کانسیلر صورت

سارا چامپمن (Sarah Champman Eye Insurance And Protecting Eye Tint)

اگر می خواهید در ناحیه زیر چشم هایتان درخشش و انعکاس داشته باشید، محافظ چشم رنگی SPF30 سارا چامپمن یکی از مناسب ترین گزینه هاست. فرمولاسیون فوق سبک این کانسیلر به لطف SPF30 ، با سفت کردن ناحیه زیر چشم و افزایش روشنایی پوست به شما کمک می کند تا بیدارتر به نظر برسید و از آسیب اشعه های مضر خورشید در امان بمانید.

کانسیلر خوب چی بگیرم

بهترین کانسیلر نارس (Nars Radiant Creamy Concealer)

محصول ارزشمند برند تاپ آمریکایی نارس و قهرمان جوایز بهترین محصولات بهداشتی در سایت زیباروی در اختیار شماست! کانسیلر های کرمی درخشان کننده نارس واقعا شگفت انگیز هستند. این مورد استثنایی که به لطف پوشش عالی و کاملا استاندارد و بافتی قابل ترکیب به محبوبیت رسیده است. روی خطوط ظریف زیر چشم اثر بسیار موثر واقع می شود.

بهترین کانسیلر دور چشم برای پوست چرب

بفنیت مدل بوی-اینگ(Benefit Boi-Ing Industrial Strength Concealer)

اگر بخواهیم هنرِ آرایشگری را با قدرت صنعت تلفیق کنیم، کانسیلر قدرتمند بفنیت مدل بوی-اینگ حاصل می شود. این محصول کرمی و نرم، هر عیب و ایرادی که دارید را پنهان می کند. با ماندگاری طولانی مدتش ساعت ها با قوت بر سر جای خود باقی می ماند!

بهترین کانسیلر برای سیاهی دور چشم

کانسیلر مورفی فلوییدیتی(Morphe Fluidity Full-Coverage Concealer)

برای پنهان کردن عیب ها و نقص های پوست از کانسیلر مورفی فلوییدیتی کمک بگیرید. در زیر پوشش قدرتمند این محصول پنهان کنید. این محصول و به کمک فرمولاسیون ویژه ی خود در برابر عرق و رطوبت مقاوم است. به راحتی ترکیب می شود و در تمامی شرایط محیطی می توانید بر روی آن حساب کنید.

بهترین کانسیلر دنیا

کانسیلر و کرم پودر دومنظوره کلینیک(Clinique Beyond Perfecting Foundation And Concealer)

اگر به دنبال خلوت تر کردن محتویات موجود در کیف آرایشی خود هستید، کانسیلر و کرم پودر دومنظوره کلینیک بیاند را تهیه کنید. چرا که به کمک این محصول کارآمد می توانید با صرف حداقل انرژی تان پوشش های کامل و بی عیبی بسازید. دیگران را تحت تاثیر خود قرار دهید. خیلی مختصر و مفید!

در پایان پیشنهاد می کنیم اگر هنوز اهمییت استفاده از کانسیلر اصلی را درک نکرده اید؛ مقاله چرا باید از لوازم آرایشی اصل و با کیفیت استفاده کنیم؟ را حتما مطالعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *