آرایشی و زیبایی

معرفی بهترین های پالت سایه چشم در ایران و دنیا سال 2022

best eyeshadow palettes - معرفی بهترین های پالت سایه چشم در ایران و دنیا سال 2022

معرفی بهترین های پالت سایه چشم در ایران و دنیا سال 2022 به همراه نکات طلایی آرایشگری

 امروزه متاسفانه به دلیل افزایش قیمت ارز و کمبود نظارت بر صنعت لوازم آرایشی، شاهد رشد بی سابقه فروش لوازم آرایشی بی کیفیت و غیر اصلی در بازار های کشورمان هستیم. یک انتخاب نادرست علاوه تحمیل هزینه های سنگین بر شما، ممکن است حتی سلامتی پوستتان را در خطرات جدی قرار دهد. هیچ تجربه ای بدتر از این نیست که پس از خرید سایه چشم  جدید و اولین استفاده، آن را به سطل زباله بیاندازید. در این مقاله زیباروی (فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی اصل) اطلاعات کاملی را درباره ی بهترین پالت های سایه چشم در بازار های جهانی گردآوری کرده است. تا راه سخت انتخاب بهترین سایه چشم برایتان هموار شود.

انواع سایه چشم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از خرید پالت سایه چشم جدید، احساس خوبی سراسر وجودتان را فرا بگیرد. چرا که استفاده کردن از سایه چشم های نو ( چه سایه های دودی و یا سایه های پر زرق و برق) سرگرمی مورد علاقه ی کسانی است که دلداده ی زیبایی هستند.

خانم آلانا رایت، سلبریتی محبوب و آرایشگر مشهور آمریکایی در مصاحبه با مجله واشنگتن پست می گوید:

” توجه به تئوری رنگ ها در ایجاد سایه چشم های منحصر به فرد، می تواند بسیار مفید واقع شود. بهترین آرایش زمانی به عمل می آید که ابعاد ظاهری توسط رنگ های متنوع ( نظیر براق، مات و ساتنی) پوشیده شود.”

معرفی بهترین سایه های موجود در زیباروی

اصولاً افراد مختلف با توجه به نیاز های مشخصی اقدام به خرید پالت سایه چشم می نمایند. پالت های سایه چشم معمولا برای زیبایی و تناسب صورت، دلنواز تر دیده شدن چشم ها و یا برجسته سازی ساختار استخوانی صورت استفاده می شود. تولید کنندگان برای برطرف کردن تقاضای مصرف کنندگان، مدل های مختلفی از پالت سایه های چشم را طراحی و روانه ی بازار می کنند. پس هنگام انتخاب پالت سایه باید به نکاتی از قبیل کیفیت رنگدانه ها، میزان ماندگاری بر روی پوست ، قابلیت ترکیب رنگ ها، سبک بودن بافت سایه ها و … توجه داشته باشید.

پیشنهاد زیباروی برای مطالعه بیشتر : “راهنمای خرید پرایمر آرایشی

 پالت سایه هدی بیوتی مدل نیو نود

 Huda Beauty New Nude Eye Shadow Pallette

پالت سایه هدی بیوتی، محصولی شامل 18 سایه در رنگ های مختلف ( 10 پالت سایه مات – 4 پالت سایه  متالیک – 2 پالت سایه فوق درخشان و براق کننده – 1 پالت سایه عصاره مروارید – 1 پالت با پایه کانسیلر ) است و بین بانوان اروپایی محبوبیت زیادی دارد. جای دادن سایه های درخشان و مات در پالت سایه نیو نود هدی بیوتی، ارزش خرید بالایی به این محصول خوش قیمت بخشیده است. طیف رنگ های پالت سایه نیو نود، برای تمامی فصل ها جذاب و دلنشین است. به خصوص زمستان و پاییز.

بهترین پالت سایه

پالت سایه هدی بیوتی مدل رز گلد

Huda Beauty Rose Gold Eye Shadow Pallette

پالت سایه رز گلد هدی بیوتی، دارای 18 سایه ی مختلف ( 8 پالت سایه مات – 8 پالت سایه کروماتیک – 1 پالت سایه چشم مشکی – 1 پالت سایه عصاره مروارید ) با فرمولاسیونی روان و مخملی، دست شما را برای خلق یک آرایش متالیک و برجسته باز می کند. این پالت که نسخه باز طراحی محصول قدیمی به شمار می رود. با رنگدانه های خالص و تصفیه سرزنده تر از همیشه بازگشته است. این پالت سایه چشم یکی از بهترین گزینه ها برای آرایش پلک هایتان باشد!

معرفی پالت سایه چشم

پالت سایه آناستازیا مدل مدرن رنسانس بهترین پالت سایه چشم

Modern Renaissance Eyeshadow Palette

به جرئت می توان شرکت آناستازیا بورلی هیلز را یکی از تاثیرگذار ترین برند های صنعت لوازم آرایشی آمریکا دانست. این شرکت خوش آوازه با الهام گرفتن از رنگ های تاریخی دوره رنسانس، پالت سایه مدرن خود را طراحی و تولید کرده است. این پالت سایه چشم همگان را به وجد می آورد. این محصول از 14 سایه چشم مختلف ( 11 پالت سایه مات – 2 پالت سایه متالیک – 1 پالت سایه ساتنی ) تشکیل گردیده است. به لطف فرمولاسیون مدرن و رنگدانه های پربازده اش، ماندگاری فوق العاده ای بر روی پوست دارد.

معرفی بهترین مارک سایه چشم

 

سوالات متداول در رابطه با بهترین پالت سایه چشم

چه آرایشگر حرفه ای باشید چه مبتدی، یاد گرفتن نکات جدید آرایشی و تمرین کردن این ترفند ها، به شما در آرایش کردن رویایی کمک خواهد کرد. خانم آلانا رایت به عنوان یک آرایشگر موفق و مجری مراسم های تلویزیونی و فرش های قرمز نیویورک آمریکا، پاسخ گوی سوالات حوزه ی لوازم آرایشی هستند:

قبل از اینکه به سوالات متداول بپردازیم، پیشنهاد می کنیم مقاله “معرفی بهترین کرم پودر ها از نظر متخصصین پوست” برای خرید بهترین کرم پودر مطالعه کنید.

– نکته ی مفیدی که باید در رابطه با سایه های چشم بدانیم چیست؟

نکته ی اصلی من این است که همیشه باید زیرسازی آرایش را انجام دهید پاکسازی پوست را با یک تونر انجام دهید. از یک پایه نرم کننده ( کانسیلر یا پرایمر سایه) قبل از استفاده از سایه چشم استفاده کنید تا ماندگاری پوشش سایه ها افزایش یابد. برای اینکه بدانید زیرسازی آرایش چه مراحلی دارد و چگونه انجام می شود، مقاله ی زیرسازی آرایش در زیباروی را مطالعه کنید.

 

– چگونه می توانیم به عنوان یک مبتدی سایه چشم های رنگارنگ را امتحان کنیم؟

” ساده ترین روش برای خلق سایه چشم های رنگارنگ به عنوان یک مبتدی، کشیدن خط چشم های رنگارنگ است! با استفاده از یک قلم موی زاویه دار لاینر کوچک، خطوط کوچکی را در امتداد خط مژه بالایی بکشید و با حرکات آهسته، آنها را به یکدیگر وصل کنید.” او همچنین توصیه می کند که اگر رنگ بیشتری مورد نیاز است، به کمک یک قلم موی صاف و متراکم، رنگ های مختلفی را بر روی درب پالت سایه ی خود مخلوط کنید و ترکیب ویژه ی خودتان را بسازید.

 

– تا چه مدت می توان بهترین پالت سایه چشم را قبل از تاریخ انقضای آن نگه داریم؟ ( آیا می توان پس از تاریخ انقضا از پالت سایه استفاده کرد؟ )

” طول عمر استاندارد لوازم آرایشی 36 ماه است، اما من متوجه شده ام که محصولات پودری برای مدت طولانی تری دوام می آورند. بر روی سطح پالت سایه چشم خود الکل ایزوپروپیل %70 اسپری کنید و هرچند وقت یکبار از ضد عفونی شدن آن مطمئن شوید. الکل ایزوپروپیل بدون ایجاد تغییر در فرمولاسیون محصول تبخیر می شود.”

 

– چگونه می توانیم رنگ چشمانمان را پررنگ تر و مشخص تر نشان دهیم؟

” از تئوری رنگ ها برای خلق رنگ چشم منحصر به فرد خود استفاده کنید. می توانید از این فرمول استفاده کنید :

چشم قهوه ای: از سایه های سرمه ای و آبی مختلف همراه با سایه بنفش پررنگ استفاده کنید.

سبز و عسلی: از سایه های صورتی ملایم و سبز رنگ استفاده کنید.

آبی و خاکستری: از سایه های ارغوانی، قرمز، نارنجی و طلایی گرم استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *