آرایشی و زیبایی

بهترین برندهای لوازم آرایشی اصل

لوازم آرایشی اصل

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی اصل

همه خانم ها هاشق این هستند که پوستی سالم و شاداب داشته باشند؛ برای همین همیشه به دنیال لوازم آرایشی اصل با کیفیت و عالی هستند که علاوه بر اینکه زیبایی آنها را دوچندان کند آسیبی به پوست و شادابی آنها نزند.

لوازم آرایشی با کیفیت زیبایی شما را افزایش می دهد و سبب می شود که شما جوان تر و زیبارتر به نظر بیایید. لوازم آرایشی بسیار زیادی در دنیا وجود دارد؛ اما فقط تعداد کمی از این برندها معروف و شناخته شدن هستند. این معروفیت و شناخته شدن به سبب طرفداران زیاد نیست بلکه کیفیت بالای لوازم آرایشی و تنوع زیاد است. در ادامه به معرفی اینکه لوازم آرایشی خوب چه ویژگی دارد می پردازیم.

بهترین لوازم آرایشی

برای اینکه با بهترین برندهای لوازم آرایشی آشنا شوید با فروشگاه لوازم آرایشی اصل زیباروی تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ویژگی لوازم آرایشی خوب

از ممهمترین ویژگی که لوازم آرایشی اصل باید داشته باشه، داشتن ماندگاری خوب در طول روز است به طوریکه تغییر رنگ ندهد و دچار ریزش نشود، و در صورت استفاده مداوم زیبایی و شادابی پوست از بین نرود. استفاده مکرر از لوازم آرایشی فیک به پوست آسیب جدی می زند، اما محصولاتی که اصل یا اورجینال هستند خیلی کمتر و یا حتی بدون آسیب هستند.

دلیل استفاده از لوازم آرایشی اصل یا اورجینال داشتن فرمولاسیون ویژه هست که باعث حفظ رطوبت پوست و از خشکی آن جلوگیری می کند. محصولات اصل در آزمایشگاه های پیشرفته تولید و تحت نظارت توزیع آزمایش می گردند.

لوازم آرایشی اصل

ویژگی محصولات آرایشی

پنکک و کرم پودر جزء اصلی ترین لوازم آرایش هستند، زیرسازی آرایش برعهده این اعضاست. پنکک و کرم پودر خوب ویژگی های زیرا باید داشته باشد. 1- داشتن بافت یک اندازه و یکدست 2- نداشتن بوی تند و زننده 3- دارا بودن قدرت پوشانندگی بالا 4- داشتن ماندگاری بالا و درنهایت هیچ کدام از منافذ پوست مانع از تنفس پوست نگردد.

یکی از هم مهم ترین این ویژگی ها اینست لوازم آرایشی تهیه شده از مواد اولیه و باکیفیت باشد. لوازم آرایشی چشم بسیار حساس مهم می باشد؛ اگر از مواد نگهدارنده زیادی تشکیل شده باشد. چشم را دچار حساسیت می نماید. در ادامه به معرفی چند محصول لوازم آرایشی اصل در برندهای معروف می پردازیم.

خرید لوازم آرایشی

برای اینکه بدانید لوازم آرایشی عمده اصل را از کجا بخرید؛ کلیک کنید.

لوازم آرایشی مک

Makeup art cosmetics یا همان مک؛ یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در دنیاست؛ این برند توسط فرانک آنجلو در تورنتو کانادا سال 1984، با هدف میکاپ حرفه ای آرتیست ها و بازیگران تاسیس شد. محصولات مک شامل لوازم آرایش صورت مک، لوازم آرایش چشم مک، ابرو مک و لوازم آرایش لب مک هست. این لوازم آرایش دارای تنوع بالایی هستند و قیمت گران تری با توجه به کیفیتشان در ایران دارند.

لوازم آرایشی مک

لوازم آرایشی هدی بیوتی

هدی بیوتی، توسط هدی کتان بلاگر معروف عراقی-آمریکایی در سال 2013 در دبی کار خود را شروع کرد. بدون شک هیچ برندی نتوانسته به خوبی هدی کتان زیبایی دنیای لوازم آرایشی را شبکه اجتماعی نشان دهد. محصولات هدی بیوتی به دلیل کیفیت بالا، صداقت و شفافیت به سرعت به شهرت رسید. محصولات این برند لوازم آرایشی شامل: کرم پودر، پالت سایه چشم، انواع هایلایتر و رژ لب هست. قیمت این محصولات با توجه به کیفیت خوب مناسب هست.

لوازم آرایشی هدی بیوتی

لوازم آرایشی  استی لادر

یکی از معروف ترین برندهای لوکس و لاکچری شناخته شده در زمینه لوازم آرایشی استی لادر است. این برند لوازم آرایشی در سال 1946 در شهر نیویورک آمریکا تاسیس شد. معروف ترین محصول این برند که جوایز بسیاری را کسب کرده است کرم پودر دابل ور هست. از هنگام تاسیس این برند به دلیل استفاده از فرمول های عالی در محصولات مراقبتی  و آرایشی پوست شهرت زیادی پیدا کرده است.

محصولات آرایشی Nars

Francois Nars نام یک هنرمند و عکاس معروف فرانسوی است. در سال 1994 با تفکری نوآورانه و به روز تصمیم به تاسیس لوازم آرایشی نارس می کند. این برند در ابتدا با 12 رژ لب در آمریکا، کار خود را آغاز می کند. لوازم آرایشی نارس به دلیل ماندگاری بالا و پوشش دهی بسیار خوب و رنگبندی جسورانه و متنوع معروف هستند. لوازم آرایشی نارس مدرن و در عین حال کلاسیک هستند. معروف ترین محصول لوازم آرایشی نارس رژ گونه orgasm  هست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *