آرایشی و زیبایی

پک کامل لوازم آرایشی شامل چیست؟

پک کامل لوازم آرایشی

پک کامل لوازم آرایشی

اگر به دنبال داشتن پک کامل لوازم آرایشی هستید بهتر است ابتدا به شناخت لوازمی که در یک پک آرایشی یا کیف آرایشی موجود هستند بپردازید. پک های لوازم آرایش کامل مناسب برای هدیه دادن و یا تکمیل خرید عروس ها، سالن های آرایشی، و یا گریمور ها و… هستند. برای شناخت پک کامل لوازم آرایشی با زیباروی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی تا انتهای این مقاله همراه باشید.

ست لوازم آرایشی

در مرحله اول باید به این سوال پاسخ داد که یک پک آرایشی شامل چیست؟
پک لوازم آرایشی به کیف آرایشی می گویند که در آن تمامی لوازمی که برای آرایش مورد نیاز است موجود باشد. در یک پک آرایشی تقریباً همه محصولاتی که در آن موجود هستند از یک برند و یا در نهایت دو برند مختلف میباشند؛ولی اگر برند خاصی مد به نظر شما نیست و داشتن همه محصولات آرایشی از یک برند برای شما اهمیت ندارد می‌توانید یک پک آرایشی با انواع محصولات آرایشی از برندهای مختلف داشته باشید.

این موضوع کاملا سلیقه ای می باشد ولی بهتر است که برای بالا بردن کیفیت محصولات آرایشی از مطرح‌ترین برندهای استفاده شود که محصولات مختلف آن در زیباروی موجود است.

محصولات موجود در یک پک آرایشی شامل چیست؟

لیست محصولات آرایشی مناسب برای زیرسازی پوست و مرحله اول میکاپ
زیرسازی میکاپ:
زیرسازی همانطور که از نام گذاری آن مشخص است یعنی کارهای مقدماتی که در ابتدا برای انجام میکاپ و آرایش انجام می شود. کارهایی که پوست را آماده می کند تا میکاپ و گریم فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

پک کامل لوازم آرایشی دخترانه

مطالعه بیشتر : برای خرید لوازم آرایشی اصل در تهران به کجا مراجعه کنیم؟

در زیرسازی به چه محصولات آرایشی نیاز داریم؟

لایه برداری پوست

وقتی که پوست خود را نگاه می کنیم پوست پوست شدن آن را می بینیم و یا در هنگام استفاده از کرم پودر کرم به خوبی روی پوست شما نمی خوابد و بافت خوبی ندارد. علت به وجود آمدن این مسئله این است که پوست شما هم موجود زنده می باشد و همواره در حال رشد و تعمیم است.  سلولهای مرده خود را به صورت پوست پوسته شدن روی پوست صورت و یا قسمت های مختلف بدن نشان می‌دهند. برای رفع این مشکل بهتر است که اسکراب و یا لایه برداری انجام شود. لایه برداری با توجه به انواع مختلف پوست ها متفاوت است.

مراحل زیر سازی پوست برای آرایش صورت

دومین راه حل برای داشتن پوست مناسب آرایش به خوبی روی پوست بخوابد شستن صورت قبل از هرگونه آرایش و زیر سازی می باشد. قبل از آرایش باید پوست خود را از هرگونه آلودگی و چربی پاک کنیم. که این را هم می‌توان با صابون مناسب پوست خود انجام داد و یا از انواع مختلف شوینده ها پاک کننده های پوست استفاده کرد.

مرطوب کننده و آبرسان ها

بعد از انجام مرحله اول یعنی لایه برداری پوست،پوست به شدت دچار خشکی می شود؛پس بهتر است قبل از انجام هرگونه اقدام در جهت آرایش ابتدا صورت را با کرم مرطوب کننده و آبرسان و یا استفاده از ژل های آبرسان مرطوب کرده و آن را به خوبی روی صورت ماساژ داد تا جذب پوست شود.

پرایمر

پرایمرها محصولات بسیار مهمی برای داشتن آرایشی یکدست با بافتی مخملی هستند؛همچنین سبب افزایش ماندگاری آرایش روی سطح پوست می شوند. پرایمرها با پوشانندگی بالا سبب پنهان سازی چروک های پوستی و پر کردن منافذ پوست هستند. علاوه بر استفاده از پرایمر های پوست از پرایمر های چشم نیز می توان استفاده کرد؛کیفیت دوچندان به پوست می دهد برای اطلاع و مشاوره از قیمت و انواع پرایمر ها می توانید به وبسایت زیباروی مراجعه کنید.

راهنمای خرید پرایمر آرایشی

کرم پودر

بعد از انجام مراحل زیر سازی پوست و زمانی که پوست به بافت یکپارچه رسید حالا نوبت استفاده از کرم پودر می باشد. یک کرم پودر با کیفیت و مناسب می تواند به پوشش دهی بالا و همچنین پوشاندن لکه های پوستی و خال ها و شاداب کردن ،شفاف شدن پوست کمک کند. بسیاری از کرم پودرها شامل مقدار ضدآفتاب نیز می باشد پس دیگر به استفاده از ضدآفتاب نیازی نیست. در استفاده و انتخاب کرم پودر باید به این نکته بسیار مهم توجه کنید که نوع پوست بسیار مهم است یعنی اگر شما پوست چرب دارید باید از کرم های مخصوص پوست های چرب و یا فاقد چربی استفاده کنید؛زیرا در صورت عدم استفاده به پوست خود آسیب زده و سبب از بین رفتن آرایش و پایین آمدن دوام آن می شوید.

کانسیلر

اگر با وجود استفاده از کرم پودر همچنان نواحی تیره و یا لکه ها و تیرگی های روی پوست شما وجود دارد بهترین راه برای پوشاندن آنها استفاده از کانسیلر است. کانسیلر ها نیز انواع و رنگ های مختلفی دارند که می‌توانید نوع مناسب با پوست خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید. بعد از استفاده از کانسیلر بهتر است که از فیکساتور استفاده شود که کانسیلر در بافت های چروک و یا خطوط پوست جمع نشود.

معرفی بهترین کانسیلر ها برای کسانی که به پوست خود اهمیت می دهند

پالت کانتور

برای زاویه سازی و یا برجسته کردن نقاط مختلف صورت مثل گونه ها و یا کوچک کردن بینی میتوان از یک پالت کانتور کمک گرفت.

پنکیک

از پنج کیک می توان برای مات کردن و ایجاد حالت کاملاً طبیعی روی کرم پودر استفاده کرد.

لیست محصولات و یا لوازم آرایش مخصوص آرایش چشم

چشم یکی از اجزای بسیار مهم صورت و جذب کننده است که زیبایی آن تأثیر بسیار زیادی در چهره و ارایش شما دارد.

پک کامل لوازم آرایشی دخترانه فانتزی

پرایمر چشم

پرایمر چشم با پرایمر صورت متفاوت است. برای ماندگاری بیشتر آرایش روی چشمها و همچنین آبرسانی و ایجاد نشدن چروک روی پوست اطراف چشم استفاده میشود.

کانسیلر چشم

این محصول کمک می کند که آرایش و سایه چشم به خوبی جلوه کند؛زیرسازی روی پوست چشم به خوبی انجام شود تا به راحتی سایه های طیفی روی پوست ایجاد کرد.

خط چشم

اگر در آرایش روزانه خود از انواع مختلف خط چشم استفاده کرده باشید این نکته را دریافت کرده که داشتن خط چشم چگونه در سرحال کردن صورت و شادابی چشم و چهره موثر است.
داشتن حداقل یک خط چشم مشکی در پک لوازم آرایشی شما ضروری می باشد که حتی می توان به صورت روزانه از آن استفاده کرد.

فرمژه

برای حالت دادن مژه ها قبل از هر گونه اقدام دیگر نیاز است که از فرمژه استفاده شود.

ریمل چشم

ریمل ها نیز انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع مژه‌های خود و یا کاربرد آن متناسب با میکاپ و آرایش خود می توان آن را انتخاب کرد. برخی از آنها در نوع براش با هم تفاوت دارند و برخی با خورده مژه،مژه های شما را بلند و پر میکند.

پالت سایه

پالت های سایه نیز مانند انواع مختلف لوازم آرایش مدل ها و رنگ های متفاوتی دارند که با توجه به سلیقه و کاربرد و نوع رنگ پوست و چشم متفاوت است.
در هر حال برای داشتن آرایش کامل و زیبا و همچنین کامل کردن پک آرایشی خود یک و یا چند پالت داشته باشید.

مژه مصنوعی و چسب آن

چشم ها با داشتن مژه های عروسکی و یا حتی آموزه‌های بسیار طبیعی برق خاص خود را پیدا می‌کند و جلوی آرایش شما را دو چندان می کند؛پس از داشتن مژه و انتخاب آن با سلیقه و یا کاربرد مناسب آن غافل نشوید.

لیست لوازم آرایش ابرو

ابرو نیز مانند بسیاری از اعضای صورت نقش مهمی در زیبایی چهره و نمایان شدن آرایش صورت و مخصوصاً چشم ها دارند پس باید به آن توجه ویژه داشت.

قیمت پک لوازم آرایشی کامل

مداد ابرو

استفاده از مداد ابرو برای حالت دادن و پر کردن نواحی خالی ابرو بسیار مفید می باشد. در استفاده و انتخاب از مداد ابرو باید دقت لازم را داشته یک نوع مناسب را انتخاب کرد تا ابروهای طبیعی و منظمی داشت.

ژل ابرو یا صابون ابرو

برای خوش حالت کردن ابروها و دادن حالت هاشوری به آنها می توان از انواع مختلف ژل ابرو و یا صابون های ابرو استفاده کرد. این محصول می تواند برای استفاده روزانه و حالت دادن به ابروهای شما نیز مناسب باشد.

ریمل ابرو

ریمل نیز یکی از محصولات آرایشی می باشد که می توان با آن نواحی خالی ابرو را پر کرد؛همچنین از انواع رنگی آن برای رنگ موقت ابرو ها نیز استفاده می شود. باعث پرپشت شدن ابرو ها و پهن بودن آن می گردد.

سایه ابرو

راه دیگری برای پر کردن نواحی خالی ابروها استفاده از سایه ابرو می باشد.

لیست لوازم آرایش مخصوص لب

لب ها جلوه خاصی در اغواگری و مجذوب کردن دارند پس نباید از زیبایی آنها غافل شد.

لوازم آرایش کامل دخترانه

بالم و یا مرطوب کننده لب

فقط پوست صورت نیست که به مرطوب کردن و یا زیر سازی احتیاج داشته باشد؛بلکه لب ها نیز نیاز دارند تا رطوبت رسانی شوند و زیر سازی لازم را انجام دهند ژل به خوبی جلوه کند پس قبل از انجام و استفاده از هرگونه محصول آرایشی روی لب از بالم استفاده کنیم.

پرایمر لب

لب ها نیز مثل چشم چشم و صورت نیاز دارند تا زیبایی و جلوه خود را چندین برابر کند؛ همچنین آرایش روی آنها ساعت طولانی باقی بماند و ماندگاری داشته باشد.

رژ لب

رژ لب خوانی انواع و رنگ های مختلفی دارند. در هر آرایش مناسب با تناژ پوستی و نوع آرایش می تواند رژلب مایع و یا جامد در رنگ های مختلف و حتی مات و براق استفاده کرد.
که بهتر از شما انواع مختلف در رنگ های گوناگون برای تنوع در سبک آرایش و زیبایی لب های خود در پک آرایشی و یا حتی استفاده روزانه داشته باشید.

خط لب

خط لب نیز از آن محصولات آرایشی زیرسازی لب محسوب می شود که با آن می توان برای لبها کادر بندی کرد.

برق لب

برق لب نیز مانند سایه های رنگی دوباره به دنیای مد بازگشته اند.با استفاده از یک برق لب میتوان لب های براق جذاب داشت.

چرا باید از لوازم آرایشی اصل و با کیفیت استفاده کنیم؟

لیست لوازم آرایش مخصوص گونه

گونه ها را از یاد نبرید. برای اینکه صورت شما جوان به نظر برسد، کافی است گونه ها را شاداب کنید.

رژگونه

رژگونه نیز مانند دیگر لوازم آرایش انواع و رنگ‌های مختلفی دارد؛مثل روژ گونه های صورتی،قهوه ای،طلایی ،هلویی و … که با توجه به رنگ پوست و سبک آرایش و سلیقه می توان آن را انتخاب کرد؛همچنین در انتخاب نوع آن که در سه نوع پودری مایع و ماتیکی موجود است بهتر است سراغ نوع پودری آن رفت که استفاده از آن برای افراد مبتدی آسان تر از بقیه است.

کلام آخر

برای داشتن یک پک کامل آرایشی و یک آرایش کامل به یک ست براش همراه با بیوتی بلندر و یا پد آرایشی نیاز است تا پک آرایشی کامل تر شده و استفاده از محصولات آرایشی آسانتر گردد.

4 دیدگاه در “پک کامل لوازم آرایشی شامل چیست؟

  1. کاربر ناشناس گفت:

    سلام

    میگم این پک لوازم آرایشى چند تومان است😊

    1. چگنی سحر گفت:

      سلام دوست خوبم
      قیمت پک کامل لوازم آرایشی اورجینال و اصل با توجه به برند ها و محتویات مشخص میشه
      معمولا پک لوازم آرایشی برند اصل های اصل بین 15 تا 30 میلیون متغییر هست
      حتی ممکن هم هست قیمت پک لوازم آرایشی برند هم بیشتر از اینها بشه

      1. زانیار گفت:

        سلام اگه میشه قیگت این جعبه کامل رو لطف کنین ، ممنون

  2. مریم گفت:

    سلام خوبین یعنی اگر من بخوام برا عروسیم یک پک کامل لوازم آرایشی بخرم 30میلیون میشه فکر نکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *