آرایشی و زیبایی

۵ نکته طلایی برای طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی

دکوراسیون مغازه ارایشی کوچک

۵ نکته طلایی برای طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی

 

با افزایش جمعیت و تغییر در سبک زندگی جامعه، لوازم آرایشی و بهداشتی را به یکی از مهم‌ترین کالاهای اصلی تبدیل کرده ‌‌است. امروزه راه‌ اندازی مغازه‌ لوازم آرایشی و بهداشتی فکر خوبی در بازار نسبت به سایر کسب و کارها است.می توان با در نظر داشتن چند نکته ساده، ولی مهم و کاربردی، به پیشرفت چشمگیری در فروشگاه داری لوازم و آرایشی، حتی  در مقیاس های کسب و کارهای کوچک رسید.

چیدمان مغازه آرایشی

چیدمان کالاها در مغازه آرایشی

اهمیت چیدمان مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی کوچک در چیست؟

طراحی یک دکور و چیدمان خوب و مناسب با جاذبه های بسیار بالا، تقریبا آرزوی همه ی فروشندگان، به ویژه، کاسبان فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی بزرگ و کوچک است. از آنجایی امروزه فروشگاه های  زیادی هستند که با استفاده‌ از فضاهای  بسیار بزرگ، لوکس و تجاری به توزیع و فروش لوازم بهداشتی و لوازم آرایشی فعالیت دارند، بسیاری از مغازه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی کوچک، با وجود  موجود داشتن و اطلاعات کافی داشتن در خصوص محصولات، به دلیل  اینکه دکور و چیدمان یا فریبندگی  مغازه های بزرگ را ندارد، مورد اعتنا قرار نمی گیرند.

 

قفسه دکور مغازه لوازم ارایشی

قفسه دکور مغازه لوازم ارایشی

 

حالا که اهمیت بالای طراحی دکوراسیون و چیدمان مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی چه در کسب و کار کوچک و چه بزرگ درک کردید. پس به در راه اندازی یا کسب وکار لوازم آرایشی و بهداشتی از آن عافل نشوید.

یک طراحی دکوراسیون و چیدمان عالی با مدل‌ها و برندهای قشنگ وزیبا، کمک بسیار زیادی به جذب مشتریان کرده، و آن‌ها را به مشتریانی وفادار و همیشگی تبدیل کند. بنابراین در ادامه‌ی این مقاله به بیان پنج نکته‌ی ویژه طلایی برای طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی کوچک و بزرگ خواهیم پرداخت.

 

پنج گام طلایی برای طراحی دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی کوچک و بزرگ

 

قفسه بندی مغازه لوازم آرایشی

قفسه بندی مغازه لوازم آرایشی

 

قدم طلایی اول: از اهمیت بالای طراحی ویترین لوازم آرایشی و بهداشتی غافل نشوید.

ویترین، اولین بخشی هست که مشتری شما آن را می بیند و به آن توجه می کند، پس باید ویترین مغازه لوازم آرایشی به گونه طراحی شود تا همه سلیقه ها و سنین را از خانم ها به خود جذب کند. تاثیر ویترین زیبا بر روی مشتری بسیار بالا است. در ادامه چند نکته برای جذاب کردن  طرح ویترین لوازم آرایشی و بهداشتی را مطرح میکنیم.

به روز بودن محصولات

رنگ بندی مناسب

چیدمان مناسب

نور پردازی خوب

ایده برای مغازه لوازم آرایشی

ویترین لوازم آرایشی و بهداشتی

 

گام طلایی دوم: جدی گرفتن رنگ و طراحی فضای بصری و محیط مغازه یا فروشگاه

 

طراحی و رنگبندی محیط داخلی فروشگاه مخصوصا برای مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی از اهمیتی بالایی برخوردار است. از آنجایی که مشتریان مغازه‌ لوازم آرایشی و بهداشتی اکثرا خانم ها هستند. و از همه گروه های سنی نوجوان، جوان و میان سالان هستند. انتخاب رنگ‌ها در محیط داخلی فروشگاه، تاثیر بسیار بالایی بر روی مشتریان دارد. از طرفی برای کسب و کارهای کوچک استفاده از رنگ‌های شاد و روشن، علاوه بر جذاب نشان دادن فروشگاه، می تواند به بزرگ نشان دادن مغازه هم کمک کند.

دکور مغازه لوازم ارایشی

دکور مغازه لوازم ارایشی

 

گام طلایی سوم: قفسه بندی مناسب و خوب لوازم آرایشی و بهداشتی را حتما مد نظر قرار دهید.

 

قفسه بندی فروشگاه، جزو یکی اصل های طراحی فضای داخلی است. نحوه قفسه بندی لوازم آرایشی و بهداشتی در کسب و کارهای کوچک به دلیل فضای کوچکی که وجود دارد. باید به گونه ای باشد که تمام کالا ها و محصولات در دسترس و جلوی چشم مشتریان باشد. این نوع قفسه بندی انتخاب لوازم آرایشی را برای مشتریان آسان می­کند. از شرایط دیگری که در قفسه بندی فروشگاه باید رعایت کرد. بلند نبودن یا کوتاه نبودن قفسه ها و حرکت کردن آسان در بین آنهاست.

 

دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی ساده

دکوراسیون مغازه لوازم آرایشی

 

گام طلایی چهارم: نحوه چیدن کالاهای لوازم آرایشی و بهداشتی

 

نحوه‌ی چیدمان لوازم آرایشی و بهداشتی هم در قفسه و هم در ویترین، باید طوری باشد که مشتری به راحتی بتواند محصول مورد نظر خود را بدون جابجایی و معذب شدن انتخاب کند. نوع چیدمان محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی باید همراه با نظم، دسته‌ بندی برند و زیبایی باشد.

بهتره که کسانی که فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی دارند. برای چیدمان اجناس معیارهایی مثل رعایت اندازه حجم، محصولات یک برند، تفکیک نوع لوازم آرایشی و بهداشتی و هارمونی رنگ ها و غیره را برگزیده، و پس از رعایت این موارد به اضافه کردن دکور و موارد تزئینی فکر کنند. برای استفاده از لوازم دکوری بهتره که با لوازم آرایشی و بهداشتی موجود مرتبط باشد.

قفسه لوازم آرایشی

چیدمان کالاها در مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی

 

گام طلایی پنجم: موجود بودن لیست لوازم آرایشی مورد نیاز

 

از آن‌جا که مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی باید ارائه دهنده‌ی محصولات مورد نیاز دختران و خانم ها باشد. بسیار اهمیت دارد که مشتری از هر سنی و با هر سلیقه ای، بتواند با مراجعه به یک مغازه‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات مورد نیاز خود را تهیه کند و نیاز نباشد برای فراهم کردن هر یک از مغازه ای جداگانه خرید کند. از سویی دیگر تنوع محصولات و برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی بسیار بالا است. و به همین دلیل اهمییت این موضوع بیشتر می شود.

دکور لوازم آرایشی ام دی اف

 

کامل بودن لیست محصولات یکی عامل های مهم یک مغازه  لوازم آرایشی و بهداشتی است، چنانچه مشتری از تامین نیازها و محصولات مورد نیازش در یک مغازه مطمئن باشد، به یکی از مشتریان وفادار آن فروشگاه تبدیل می گردد.

مطالعه بیشتر : لیست محصولات مورد نیاز برای فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

شما می‌توانید برای سفارش لوازم آرایشی و بهداشتی اصل از زیباروی و تکمیل محصولات و کالاهای خود از طریق سایت و شماره تماس موجود در سایت  از طریق لینک زیر دریافت کنید.

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی اصل زیباروی

پیشخوان لوازم ارایشی

پیشخوان لوازم ارایشی

سخن نهایی

برای اینکه بتوانیم کسب و کار کوچک خود را به یک تجارت حرفه ای و قابل قبول تبدیل کنیم. باید با رعایت نکاتی ساده که ذکر شد و مد نظر قراردادن نکاتی که شاید تاثیر آنها در راه اندازی اولیه مهم به نظر نرسد؛ را استفاده کنیم. یک مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی هر اندازه کوچک، با رعایت نکاتی که آنها را ذکر کردیم؛ رعایت کند. قدم مهمی در توسعه کسب و کار خود برداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *